понеделник, 22 септември 2014 г.

Преборете се с конформизма,който Ви натрапват.

Истината е,че и партийните централи и социолозите знаят,че има една значителна маса избиратели, които гласуват за победителите или за тези, които се очаква да победят,за тези които им е втълпено,че ще победят.
Техните проценти варира между 6% и 11% от всички избиратели в България през последните 24 години.
Битката на партиите със свободни пари и на социолозите е именно за тези решителни проценти.
Трябва да им внуши, че всичко е предрешено, че победителят е ясен, че на практика нямат избор.
Работата на платените и хранени с реклами медии и телевизии е да разпространяват легендите за съответната партия, и да засилят и повторят многократно гласа на правилните „социолози" и до колкото могат да запушат устата на противниковите.
Всичко е бизнес.
Затова не са напразни усилията на формации и социолози,а едно социологическо изследване с желан резултат е скъпо удоволствие.
„Конформен” произлиза от думата „конформизъм”.
Конформизмът е промяна в поведението или убежденията в резултат на групов натиск.
Конформното поведение се изразява отстъпление от личната позиция обикновено от страх и приемане на груповите решения.
Експериментите в тази област на социалния психолог Соломон Аш са потресаващи. Тенденция към конформизъм в нашето общество е толкова силна, че съвсем интелигентни и добронамерени млади хора са готови да нарекат бялото черно,и това буди притеснения.
В 37% от случаите изследваните лица се поддават и съвсем съзнателно дават грешни отговори,като тези на няколко души преди тях. Подобни изследвания на студенти в Бъркли показват още по-високи проценти,като в едно от тях 58% от студентите се поддават на внушения.

Декларация за поверителност


„Бисквитката“ DART на DoubleClick се използва от Google в рекламите, показвани в уебсайтовете показващите реклами от AdSense или участващите в одобрени от Google рекламни мрежи.
Когато гледате дадена реклама или кликнете върху нея, възможно е в браузъра Ви, да бъде поставена „бисквитка“.
Събраните данни от тези „бисквитки“ се използват за подпомагане на по-доброто показване и управление на рекламите в сайта или сайтовете на издателя, както и в цялата мрежа.
Доставчиците – трети страни, включително Google, използват „бисквитки“, за да показват реклами въз основа на предишните посещения на потребителите в уебсайта.
Използването на „бисквитката“ DART позволява на Google и нейните партньори да показват реклами на потребителите въз основа на посещенията им на Вашите и/или на други сайтове в интернет.
Потребителите могат да откажат използването на „бисквитката“ DART, като посетят страницата за отказване на рекламирането.


=
Съдържанието на този сайт може да се използва при условията на Криейтив Комънс.

За контакти: yphalachev@gmail.com


Публикуваната в този сайт информация е за общообразователни цели, и не следва да служи за самостоятелно поставяне на диагноза и започване на самолечение.
Сайтът не носи отговорност при настъпили здравни неблагополучия вследствие на неправомерно използване на публикуваните тук информационни материали.

Follow by Email

П.А.*-политически анекдот.
Публикуваната в този сайт информация е за общообразователни цели, и не следва да служи за самостоятелно поставяне на диагноза и започване на самолечение. Сайтът не носи отговорност при настъпили здравни неблагополучия вследствие на неправомерно използване на публикуваните тук информационни материали.