четвъртък, 14 декември 2017 г.

Драма в правителството за гордата някога Българска армия.

 Защо Борисов се прави,че не разбира и не знае за какво става въпрос?

"Никой не можа да ми обясни от военните защо само транспортни средства и само за авиацията е отишла такава огромна сума от бюджета на държавата" ..., посочва Борисов на заседанието на правителството,според стенограмата.
 Би трябвало да помни,че България наряза най-страшните си оръжия под американски,турски и атлантически натиск.
Унищожихме 24 пускови установки със 72 ракети Р-300 ,с боен радиус 300 км. Нарязахме и най-модерните си ракети СС-23 с далекобойност 400 км - 8 пускови установки и 24 ракети за тях. СС-23 и бяха страшилище за турците,защото не можеха да ги прихванат.Носеха и касетъчни бойни заряди.Унищожихме подводния си флот и почти унищожихме авиацията.

Ликвидирането на най-модерните ни оръжия беше абсолютно условие да ни приемат в НАТО и ЕС и изглежда все още не се допуска въоръжаване на България с модерно оръжие,щом и премиерът се чуди.
САЩ ни натиснаха да махнем ракетите си под давление на Турция. Турски генерали си признаваха, че ги опасяват българските СС-23,а за САЩ, тогава Турция беше стратегически партньор.

САЩ и НАТО ни нямаха и ни нямат доверие, унищожиха ни всички нападателни оръжия и не допускат в Българската армия нови ударни и нападателни средства. 
 Любопитно ще е,ако извадим милиардите,като Румъния,дали ще ни продадат "Пейтриъти" и крилати ракети? Едва ли.Съмнително.Нали затова турците си купиха С 400.
Закупуват се и дори не се поддържат главно спомагателни еденици или остарели и беззъби техники.
 Пример са и фрегатите и спартаните и кугарите,а и пантерите.
 Очаквам драми и с корветите, които ще се строят у нас.Да видим колко анекса към договора на избранника,ще се подписват.
Дано не съм прав!

Гордата и страшна някога Българска армия не съществува,а в НАТО придоби само спомагателни функции и търси 5-6000 войници за по 6-700 лева.

Похарчихме за  арбитраж за "Кугърите" и "Пантерите" 2 млн. лева,сега преговаряме за сключването на извънсъдебно споразумение.
 Общата стойност на претенциите на МО бе близо 20 млн. евро.
 България и "Еърбъс Хеликоптерс" ,бившата "Юрокоптер", преговарят за сключването на извънсъдебно споразумение, след като Министерството на отбраната преди две години предприе съдебни действия срещу компанията заради неизпълнение на дейности по един
от най-скъпите военни договори в историята ни.
Заради това заседанието на Международния арбитражен съд е отложено за януари следващата
година.


Нека премиерът попита за спрените от полети 4 хеликоптера Ми-14 подлежащи на модернизация или бракуване.Те не са транспортни,а бойни! Това са твърде опасни поисково-ударни бойни средства за всеки флот.


 Малка модернизация,качествен ремонт и добро поддържане на хеликоптера Ми-14 ПЛ е най-евтиния вариант да имаме надеждни и бързи ударни противолодъчни сили.

 Факт е,че в хеликоптерния завод в  град Казан се възобнови производството и модернизацията на хеликоптера Ми-14.
 На проведения  в Санкт Петербург Международен военно-морски салон бе представено подновяването на проекта на хеликоптер-амфибия с информация за предстоящото обновяване на тази уникална машина.
 "Убиецът на подводници" Ми-14, в руския флот ще се въоръжи с ядрената бомба "Paddock-2" и се  работи по адаптирането  бомбите за използване с Ми-14. Това означава, че легендарната машина  се връща в експлоатация и в руския флот,от където бе снета по настояване на американците в тъмните години на Елцин.


Ми-14  са били използвани във флота и в гражданския сектор в 11-те страни по света включително и на България. И днес тези хеликоптери са в услуга на полския флот. Както се съобщава от холдинга "Руски хеликоптери", ако има интерес от страна на потенциални клиенти са готови за ъпгрейд на хеликоптера амфибия с модерните тенденции.

 "Този хеликоптер може значително да подобри способността на спасителни и аварийни услуги и да намери приложение във флота",се отбелязва в доклада на стопанството.

Отделната морска вертолетна авиобаза «Чайка» Варна,има в състава си  4 хеликоптера Ми-14 ПЛ,подлежащи на модернизация или бракуване,както пише в Уикипедия в раздела Военноморски сили на България.Дано информацията за бракуване да е преувеличена.

 Ако говорим за модернизация и възможни подобрения на Ми-14, по желание и финансови възможности е въвеждането на нов радар, монтирането на по-мощни двигатели с екрани изпускателни устройства, съвременни средства за комуникация, наблюдение, нова навигационна система и много модерно и опасно за всяка подводна лодка оръжие.



А,договорът с "Юрокоптер", която вече е "Еърбъс Хеликоптерс", е символ за лошите
управленски практики на няколко правителства и на МО, което през следващите години се готви да изхарчи над 3.5 млрд. лева за нова техника,без да е променило практиките.
И никой не е в затвора,няма следствие,няма съдебна отговорност.


МО вече е натрупало сериозни разходи около делото. Първо ведомството сключи договор за процесуално представителство и правни услуги с адвокатско дружество "Симеонов и Дерменджиев" за 1 375 516.61 лева с ДДС.
Освен това има над 76 хил. лева разходи за експерти. Платени за и 495 хил. лева за арбитражни
такси и съответните банкови разноски.
Така общите разходи по арбитражното дело на МО срещу "Еърбъс Хеликоптерс" от 2015 г. досега са точно 1 947 447.92 лева.

 Премиерът Борисов съобщи, че днес годни да летят са само 4 от хеликоптерите и само един от самолетите, като се позова на доклад от министъра на отбраната Каракачанов.
„Купени са 12 „Кугър“-а, транспортни хеликоптери. Повтарям, транспортни. В изправност да летят днес са четири. Така са купувани – нито поддръжка, нито е смятано колко пари ще струват… И не мога да си обясня защо са 12 транспортни хеликоптера! После, три „Пантер“-и – пак хеликоптери и пак транспортни, и три „Спартан“-а – самолети, но също транспортни“, казва Борисов.
 Премиерът разпореди на министрите да се търсят и други варианти за ремонт и максимално използване на купените транспортни хеликоптери и самолети. Освен това правителството отпусна и  транш от 20 милиона лева за ремонта на МиГ-29 в Русия с цел удължаване на летателния период на тези самолети.

                                                                                                     ###
Русия и България през септември сключиха споразумение за ремонт на хеликоптери, използвани в Афганистан,разбрахме тогава от  помощника на руския президент Владимир Путин по въпросите на военнотехническото сътрудничество. Русия участва в ремонта на хеликоптерната техника, купена от САЩ за афганистанската армия.
"На изложения у нас присъстваха и страни, които с оглед политическата обстановка по идея би трябвало да отсъстват, тъй като са членки на НАТО. С делегация от България например бе подписано споразумение за ремонт на хеликоптерна техника, използвана в Афганистан", каза Кожин пред ТАСС.
 "Авионамс" е единствената компания, извън Русия, която има способността да се ремонтира хеликоптери за граждански и военни Ми-8, Ми-17 хеликоптери и техните модификации, както например самолет МиГ и Су, заяви Министърът на икономиката на България.
Русия ще ремонтира около 200 афганистански военни хеликоптера, по споразумение със САЩ.
През ноември 2015 г. Държавният департамент  замрази действието на санкциите срещу Русия за случаите, засягащи ремонта на тези хеликоптери.

Съветът на Европа реши да създаде Европейската армия.

Halmag
Разгледай Халмаг.
Нов онлайн магазин.
Halmag BG Group
Facebook Group · 1342 членове
Присъединяване към групата
Нов онлайн магазин.

Декларация за поверителност


„Бисквитката“ DART на DoubleClick се използва от Google в рекламите, показвани в уебсайтовете показващите реклами от AdSense или участващите в одобрени от Google рекламни мрежи.
Когато гледате дадена реклама или кликнете върху нея, възможно е в браузъра Ви, да бъде поставена „бисквитка“.
Събраните данни от тези „бисквитки“ се използват за подпомагане на по-доброто показване и управление на рекламите в сайта или сайтовете на издателя, както и в цялата мрежа.
Доставчиците – трети страни, включително Google, използват „бисквитки“, за да показват реклами въз основа на предишните посещения на потребителите в уебсайта.
Използването на „бисквитката“ DART позволява на Google и нейните партньори да показват реклами на потребителите въз основа на посещенията им на Вашите и/или на други сайтове в интернет.
Потребителите могат да откажат използването на „бисквитката“ DART, като посетят страницата за отказване на рекламирането.


=
Съдържанието на този сайт може да се използва при условията на Криейтив Комънс.

За контакти: yphalachev@gmail.com


Публикуваната в този сайт информация е за общообразователни цели, и не следва да служи за самостоятелно поставяне на диагноза и започване на самолечение.
Сайтът не носи отговорност при настъпили здравни неблагополучия вследствие на неправомерно използване на публикуваните тук информационни материали.

Follow by Email

П.А.*-политически анекдот.
Публикуваната в този сайт информация е за общообразователни цели, и не следва да служи за самостоятелно поставяне на диагноза и започване на самолечение. Сайтът не носи отговорност при настъпили здравни неблагополучия вследствие на неправомерно използване на публикуваните тук информационни материали.